No-show tarief

Helaas constateren wij dat het aantal klanten dat niet verschijnt op een gemaakte afspraak bij ons de laatste jaren zeer sterk is toegenomen. Daarom hebben wij met ingang van 1 november 2022 een ‘no-show’ tarief ingevoerd.

Waarom een no-show tarief?

Het aantal klanten dat een afspraak wil maken bij A7 Noord dierenartsen neemt nog steeds toe. In de tijd die bij uw dierenarts voor u en uw huisdier gereserveerd stond, had uw dierenarts ook een andere klant met zijn/haar dier kunnen helpen. Uw dierenarts wil de wachttijd voor een afspraak zo kort mogelijk houden, immers u wilt ook met uw zieke huisdier zo snel mogelijk geholpen worden door ons. U kunt hieraan meewerken door op tijd uw afspraak telefonisch af te zeggen als u verhinderd bent.

Kunt u niet op uw afspraak komen?

Meldt dit dan tot uiterlijk 24 uur van tevoren (maandag t/m vrijdag) telefonisch bij de assistente. De afspraak wordt uit onze agenda verwijderd en wij kunnen een andere klant helpen. Het is mogelijk om direct een nieuwe afspraak bij ons te maken. Er wordt dan natuurlijk géén ‘no-show’ tarief berekend.

Als u niet op tijd uw afspraak afzegt, dan worden de kosten van een consult in rekening gebracht.

Voor vragen kunt u altijd contact opnemen
Neem contact op