Maatregelen coronavirus

In verband met het coronavirus willen we u graag informeren over het gemaakte beleid van A7 Noord dierenartsen. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en de Koninklijke Nederlandse Maatschappij voor Diergeneeskunde (KNMvD).

  • We blijven geopend om uw (huis)dieren van goede zorg te kunnen voorzien.
  • Voor zieke dieren en spoedgevallen blijven we 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.
  • In geval van overmacht vragen we uw begrip voor het annuleren van de gemaakte afspraken.

Gezelschapsdieren

Helaas kunt u geen plaats meer nemen in de wachtkamer en kunnen we ook geen eigenaren toe laten in de spreekkamer.
U kunt uw huisdier afgeven aan onze vriendelijke, zorgzame assistente(s).
We rijden helaas geen thuisvisites. Mocht de situatie zich voordoen dat uw huisdier aan het laatste stuk van zijn leven toe is, dan kunt u daar uiteraard wel bij zijn!

Afspraken/operaties die ingepland kunnen worden, afhankelijk van de bezetting op de praktijk:

  • Ziek en spoed
  • Vaccinaties/ vaccicheck bij pups en kittens en alle volwassen dieren waarbij de vaccinatie  (bescherming) verloopt.
  • Sterilisaties/ castraties
  • Operaties en gebitsbehandelingen
  • Aanvullende onderzoeken

Gang van zaken:

  • Bel voor een afspraak: u kunt voorlopig niet meer zelf uw afspraak online inplannen
  • U kunt zich melden bij de balie, u mag even zwaaien bij de ingang
  • Na aanmelden wacht u als eigenaar in de auto en bent u telefonisch bereikbaar
  • De dierenarts kan tijdens het onderzoek telefonisch contact opnemen
  • Uw kat(ten), konijn(en) en knaagdier(en) kunt u afgeven in een reismand bij de balie
  • Uw hond(en) kunt u afgeven aan de assistente bij de balie
  • De assistente zal uw huisdier begeleiden naar de dierenarts. De dierenarts kijkt uw huisdier op de gebruikelijke manier na
  • Hierdoor is het dus niet mogelijk om bij het onder narcose brengen van uw huisdier aanwezig te zijn
  • De medicatie en (nazorg-)informatie krijgt u mee in een papieren tas
  • U kunt afrekenen achter het plexiglas bij de balie
  • De dierenarts belt u na het consult om de bevindingen en het advies te bespreken

Afhalen voer/medicatie:

  • Graag bellen van te voren. Dan zorgen wij dat het voor u klaar staat. Op een afgesproken tijdstip kunt u deze dan ophalen. U kunt direct per pin contactloos bij de balie betalen
  • U kunt niet meer dan 2 zakken voer per keer afnemen
  • Bent u niet in de gelegenheid of behoort u tot de gevoelige groep? Dan kunnen we de bestelling bij u thuis bezorgen en krijgt u de factuur met bezorgkosten via de mail

Landbouwhuisdieren en paarden

  • Als u zelf griepachtige klachten en/of koorts heeft, dan vragen wij u om dit vooraf aan de bezoekende dierenarts te melden.
  • We proberen alle gemaakte afspraken zoveel mogelijk door te laten gaan.

Wij danken u hartelijk voor uw begrip en proberen u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de ontwikkelingen binnen onze praktijk.

Voor vragen kunt u altijd contact opnemen
Neem contact op